СЕРИОЗЕН МЕДИЕН ИНТЕРЕС КЪМ ИНИЦИАТИВАТА НА БУЛМАРКЕТ ДА ИЗСЛЕДВА СЛУЖИТЕЛИТЕ СИ
Инициативата на "Булмаркет ДМ" да изследва за КОВИД-19 всички свои служители се сочи като добър пример за обществото от националните медии. В рамките на няколко дни Нова телевизия направи репортаж за кампанията, а тази вечер Българското национално радио взе отношение по темата.
Пред БНР заместник-директорът на фирмата Светослав Първанов заяви, че цената на тестовете е несъизмерима с цената на човешкия живот.
Той посочи, че служителите не са задължени да се тестват и уточни, че първоначалният план е бил на тест да се подложат около 30% от числения състав на дружеството:
"Установихме, че желанието на служителите надхвърли нашите очаквания".
По думите му досега няма положителен резултат сред изследваните.
Първанов заяви, че компанията им е запазила работните места, като е взела мерки за възнагражденията на служителите. Той обясни, че едно от дружествата на фирмата е кандидатствало по мярката 60:40, но все още нямат обратна информация.
Цялото интервю на Диана Янкулова със Светослав Първанов в предаването "Нещо повече" можете да чуете от звуковия файл.